O nama

Dječji vrtić Mali Princ

PREDŠKOLSKA USTANOVA PRIVATNOG STATUSA

Dječji vrtić Mali princ predškolska je ustanova privatnog statusa koja je počela sa radom 12. svibnja
2003. godine u Osijeku. U 20 godina rada Mali princ posluje na 10 lokacija po Osječko – baranjskoj
županiji gdje zapošljavamo 56 djelatnika. Sjedište vrtića je adresi Dunavska 86 u Osijeku, a ostali
područni objekti nalaze se u Osijeku, Antunovcu, Ivanovcu, Dalju, Bijelom Brdu, Batini, Jagodnjaku,
Feričancima i Vuki. Osnivač Ustanove Mali princ je Marijana Karpati.

Ponosni smo na brojne generacije djece koja su pohađala vrtić i zahvalni smo svim roditeljima koji su
nam ukazali svoje povjerenje i odabrali Mali princ kao mjesto sretnog i radosnog odrastanja njihove
djece. Sadašnjim polaznicima vrtića, ali i onim budućim koji će pohađati Mali princ, želimo ugodan boravak u našoj ustanovi.

img-fluid

Upise u Mali princ radimo tijekom cijele godine ukoliko ima slobodnih mjesta. Postoji mogućnost
da se tijekom pedagoške godine dijete ispisalo iz vrtića ( zbog promjena mjesta stanovanja, gubitka posla
roditelja, porodiljnog dopusta majke ) čime se oslobodilo mjesto za Vaše dijete. U tom slučaju potrebno je
kontaktirati vrtić i provjeriti raspoloživost mjesta.

Obzirom da Mali princ posluje na 10 lokacija po Osječko-baranjskoj županiji cijene vrtića se razlikuju.
Stoga Vas molimo kada šaljete upit vezan za cijenu vrtića navedete za koju ste lokaciju zainteresirani.

Za upis djeteta u vrtića potrebno je ispuniti Zahtjev za upis koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici, poslati
ga na e mail maliprinc031@gmail.com . Po zaprimanju e maila kontaktirati ćemo Vas i pozvati na
individualni sastanak na koji trebate doći sa djetetom.

Da. Upis djeteta u vrtića u većini slučajeva predstavlja stresnu sitaciju ne samo djeci nego i roditeljima. Iz
tog razloga, dugi niz godina, imamo proces prilagodbe gdje dijete prije polaska u vrtić može sa roditeljem
provesti određen period u skupini kako bi upoznali odgojitelje i prostor .

Djeca u cjelodnevnom desetosatnom programu imaju ponuđena 4 obroka. Doručak , ručak- koji
svakodnevno se sastoji od juhe, glavnog jela i sezonske salate, te dvije užine od kojih se jedna uvije
sezonskog voće.
Roditeljima je svakodnevno dostupno što će djeci biti ponuđeno taj dan.
Jelovnik je napravljen prema Prehrambenim standardima za planiranje prehrane djece u dječjim vrtićima.

NAJČEŠĆA PITANJA I ODGOVORI

Odgovore na najčešća pitanja možete pronaći ovdje. Ukoliko imate dodatnih pitanja slobodno nas kontaktirajte, rado ćemo Vam odgovoriti.

0

Djelatnici

0

Zadovoljni roditelji

0

Djeca

U mješovitim odgojnim skupinama djeca imaju priliku stjecati iskustva, znanja i vještine te timski i
suradnički učiti. Druženje djece različite dobi potiče razvoj govora te socijalni i emotivni razvoj.
Atmosfera u mješovitim skupinama je prirodnija i sličnija onome što dijete očekuje u realnom životu
npr. u parku, u obitelji i izvan vrtićkim aktivnostima itd.

Svako dijete je individua za sebe i na takav način mu pristupamo. U svakodnevnom radu sa djecom
osluškujemo njihove potrebe i osobnost čime pomažamo stvaranje i razvoj razvoj pozitivne slike o sebi i
potičemo samosvjesnost.

Prema interesima djece zajednički biramo, planiramo i provodimo aktivnosti i projekte koje kod djece
potiču promišljanje i rješavanje zajedničkih problema na drugačije načine.

Sve naše vrtićie redovito obnavljamo potrebnim didaktičkim sredstvima, raznolikim i raznovrsnim
materijalima koji omogućuju odgojiteljima odrađivanje dnevnih aktivnosti na najvišoj razini čime se kod
djece stvara poticajno okruženje za učenje, razmišljanje koje razvija kombinatoriku i maštu.

Svako dijete predškolske dobi gledamo kao potencijalno darovito te mu pružamo obrazovanje koje će
maksimalno poticati razvoj njegovih potencijala.
Program poticanja darovitosti postižemo kroz aktivnosti koje razvijaju logičko i stvaralačko mišljenje i
kreativnost.

Smjer razvoja

POSEBNA POZORNOST U NAŠEM RADU

Naš vrtić je suvremena ustanova za rani i predškolski odgoj i obrazovanje te na njega gledamo kao na „mjesto kvalitetnog življenja, ravnopravnog sudjelovanja i zajedničkog učenja djece i odraslih, u kojoj svi subjekti imaju priliku participirati odgovorno ponašanje (prema sebi, drugima i cjelokupnom društvu)“ (NCVVO, 2012.).